HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 13., szerda

Mérges vagyok a Mindmegetté-re

Mérges vagyok a Mindmegetté-re



A Mindmegetté-nél 779 megjelenített recepttel az első vagyok. Épp ezért nagyon bosszant, hogy a receptoldal nem méltányolja a tevékenységem, s nem válaszol az e-maileimre.

Amikor új arculatot adtak az oldalnak, kérték az észrevételt. Megadtam  november 25-én választ kérve. A mai napig semmi.

Az egyik feltöltött receptemnél nem tüntették fel a nevem. Amikor ezt észrevettem, küldtem egy e-mailt, se választ nem kaptam, se intézkedés nem történt. Ez már nagyon bosszantott. Ezt írtam nekik:

Kedves Timea!

Közel 1 hónapja küldtem egy e-mailt:
 "Kedves Tímea!

Az egyik válogatásnál, s egy Heti Menünél  vettem észre, hogy egy korábbi receptemnél:

Shakshouka - az arab/zsidó lecsó

nem szerepel a nevem. Ez év szeptember elején küldtem be. Nálam itt szerepel: http://eshobbychef.blogspot.hu/2015/09/shakshouka-az-arabzsido-lecso.html
 Miután kedvelem ezt a receptemet, s büszke is vagyok rá, örülnék, ha a nevem is megjelenne.

Előre is köszönöm a korrigálást.

Üdv. Endre

Ma megint bele botlottam ebbe a receptbe. Még mindig az  MME szerepel a recept alatt, s nem az én nevem. Ez már bosszantó! Mint a legtöbb receptet beküldő a Mindmegetté-nél, azt hiszem joggal elvárom, hogy a nevem - ha már ingyen rendelkezésre bocsájtom a receptjeimet és a fotóimat - legalább feltüntetésre kerüljön. Azt is sérelmezem, hogy több  e-mailem is megválaszolatlanul maradt.

Remélem, most már haladéktalanul korrigáljátok ezt a hibát.

Üdv. Hobbychef/Endre"
  A tulajdonosváltás óta az oldalnak több munkatársa van, mint korábban.  Korábban a főszerkesztőnek sem derogált válaszolni az e-maileimre. Most pedig még azt sem tartják be, hogy jelezzék, ha feltöltötték a receptjeimet amennyiben ezt kérem. Nos én minden alkalommal kérem, de eddig még egyszer sem kaptam értesítést. 
Eddig már számos oldalnál szüntettem meg a receptküldéseket (a Receptkirálynál még a mai napig is a legtöbb receptet beküldő vagyok), lehet, hogy a Minddmegetté-nél is befejezem, ha továbbra sem változtatnak a negatív hozzáálláson.
Ezek az oldalak belőlünk élnek, ingyen megkapják a receptjeinket, az oldalak reklámbevételt hoznak, a receptújságjaikat  pedig a mi ingyen receptjeinkkel pénzért árusítják. Úgy gondolom, hogy ezért legalább is tisztességes elbánást érdemlünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése