HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 6., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Paradicsomos krumpli kolbásszal, Egyszerű sült hekk törzsek, Libamájkrémes raguval töltött zöldségek, baconba tekerve, English breakfast (angol reggeli)

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Paradicsomos krumpli kolbásszal, Egyszerű sült hekk törzsek, Libamájkrémes raguval töltött zöldségek, baconba tekerve, English breakfast (angol reggeli) és még 220 receptem




 





A Mindmegette  cikkében és a hozzátartozó válogatásokban 9 paradicsomos, 53 halas, 83 szárnyasétel, 1 reggelil receptem van.  (A tészta válogatást, melyben 78 receptem van, korábban már közzétettem.) A legelsőket választottam ki:

Fogyj úgy, hogy közben igazán jókat eszel: íme a hatékony mediterrán diéta!

paradicsomos ételek Találatok a paradicsomos Kifejezésre
 tenger gyümölcsei Halételek - RECEPTEK
sovány hús Szárnyasételek - RECEPTEK
reggeli Találatok a reggeli Kifejezésre

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése