HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 19., kedd

Receptem a Receptváros ajánlásával a facebookon: Túróval töltött kaliforniai paprika zöldségekkel

Receptem a Receptváros ajánlásával a facebookon: Túróval töltött kaliforniai paprika zöldségekkel

Túróval töltött kaliforniai paprika zöldségekkel
A hipermarketben – ahol vásárolni szoktam – most nagyon kedvező áron – 500 Ft alatt – volt kaliforniai paprika kapható. Vettem 4 nagyjából egyforma darabot. Ezt fogom most elkészíteni.
http://receptvaros.hu/…/turoval-toltott-kaliforniai-paprik…/

A hipermarketben olcsón tudtam vásárolni kaliforniai paprikát. Vettem 4 nagyjából egyforma darabot. Ezt fogom most elkészíteni.
receptvaros.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése