HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. január 24., vasárnap

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros-zöldséges vaddisznóragu, Vörösboros-gombás szarvasragu zsemlegombóccal, Fehérboros fácánleves

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros-zöldséges vaddisznóragu, Vörösboros-gombás szarvasragu zsemlegombóccal, Fehérboros fácánleves




 

 


A Mindmegette cikkének válogatásaiban 7 receptem van:

Őz, szarvas, fácán és más vadak

vaddisznó Találatok a vaddisznó Kifejezésre (1 receptem)
szarvas Találatok a szarvas Kifejezésre (1 receptem)
fácán Találatok a fácán Kifejezésre (1 receptem)
Vadhúsos receptek >>> Vadételek - RECEPTEK (4 receptem)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése