HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 24., csütörtök

Sajtos tortellini baconnal, Parmezánnal és tejszínes szósszal

Sajtos tortellini baconnal, Parmezánnal és tejszínes szósszal

Hozzávalók :
  • 1 tasak sajtos tortellini
  • Vegeta
  • olíva olaj
  • füstölt szalonna
  • bacon
  • őrölt fekete bors
  • egész tarkabors
  • capri bogyó
  • oregano
  • petrezselymes fokhagymás fűszerkeverék
  • szerecsendió
  • petrezselyem
  • bazsalikom
  • Parmezan
  • füstölt sajt
  • tejszín
  • citrom
  • fehérbor
  • capri gyümölcs
Elkészítés:
A tortelinit bő Vegetás vízben felteszem főni..
Közben egy serpenyőben kevés olajon megsütöm a kockára vágott szalonnát, s a kicsit később rátett - ugyancsak kockára vágott - bacont. Öntök rá tejszínt, beleteszem a lereszelt sajtokat, a capri bogyót, a tarkaborsot, s az apróra vágott petrezselymet és bazsalikomot. Fűszerezem sóval, borssal, petrezselymes fokhagymás fűszerkeverékkel, oreganoval, szerecsendióval, csavarok bele citromlevet, öntök bele fehérbort, felforralom. Belekeverem a tortellinit.

Tálaláskor díszítem bazsalikom levéllel és egy kapri gyümölccsel.


Mivel én nagyon szeretem a sajtot, szórtam rá még egy keveset.


És, hogy el ne felejtsem, vörösbort ittam hozzá.

4 megjegyzés: