HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 19., szombat

Sándor, József, Benedek

Sándor, József, Benedek

Meg kell mondanom, haragszom rájuk. Nem vált be a népi bölcsesség, miszerint zsákban hozzák a meleget. Nemhogy meleget nem hoztak, de visszahozták a telet, a hideget, s az előrejelzések szerint akár hó is eshet.




Forrás: Minden napra egy játék
 

A reggeli séta alkalmával nagyon átfújt a szél, hiába vettem fel a már eltett téli öltözéket. Kénytelen voltam magam egy kis vodkával felmelegíteni.

3 megjegyzés:

  1. hát a régi időkben más volt az időjárás, azóta megromlott a levegő a földön, ezért nem tudja betartani a közmondás a szavát, de szerintem 1-2 hét és jön a jó idő huzamosabb ideig.

    VálaszTörlés
  2. Hát én is haragszom rájuk, hogy visszahozták a telet.

    VálaszTörlés
  3. Hát én is mérges vagyok rájuk! Legalább ne esne semmi az égből, még el is viselném. Azt az első képet nagyon sikerült eltalálni, nagyon aranyos. :)

    VálaszTörlés