HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. március 10., csütörtök

Kölni Karnevál (Siegburg)

Kölni Karnevál (Siegburg)

A Karnevállal foglalkozó írásomban:

Kölner Karneval/Kölni Karnevál


jeleztem, hogy a lányom, aki egy Köln melletti kisvárosban dolgozik, bemegy megnézni a nagy happeninget a kollegákkal. Végül is nem mentek be Kölnbe a nagy tömeg miatt, csak a szomszédos Siegburgba ruccantak át. Csinált is jó néhány fotót, abból látható itt egy válogatás. Kattints a képre! A Facebook megjelenése után az első képre kattintva indítható a dia-vetítés.


3 megjegyzés:

  1. Nekem azt írja, hogy nem elérhető a tartalom, mert nem ismerősöm :(
    Pedig olyan kíváncsi lettem volna a karneváli képekre.

    VálaszTörlés
  2. Ezt nem értem. Kíváncsiságból már sok bejegyzést megnéztem, ahol nem hogy nem vagyok ismerősként bejelölve, de tényleg nem is ismerem az illetőt.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Endre!
    Én is szerette volna megnézni a lépeket, de sajnos nekem is azt írja, mint Krisztinának.
    Üdv. Mrita

    VálaszTörlés