HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. december 28., kedd

Karácsonyi ajándék

Rosszul sikerült karácsonyi ajándék

Mindig komoly fejtörést okoz, hogy mit vegyek Karácsonyra. Egyrészt, mert a feleségemnek szinte mindene meg van, másrészt, mert nehéz a kedvébe járni. Idén sem sikerült. Úgyhogy, elhatároztam jövőre nem vásárolok senkinek semmit. Mindenki lepje meg saját magát azzal, amire vágyik.

Idén a szokásos ital (most Metaxa volt a soron) és a bonbonok mellett, szakácskönyv volt a fő szám. Szakácskönyvet is nehéz venni, mert több tucat van belőle, mégis, ha valamit főzni akar, a netet kell böngésznem receptért, s aztán kinyomtatni legalább 5-6 darabot, amiből aztán választ.

Az idei könyv Jamie Oliver "Jamie Főzőiskolája" volt, ami még hiányzott a gyűjteményből. (Nemrég jelent meg.)


Nos, nem nyerte meg a könyv a nejem tetszését, vissza is vitte az Auchen-be, ahol azonban nem cserélték ki neki.
No mindegy, legfeljebb majd én forgatgatom. Vele ellentétben, én nem szégyellem bevallani, hogy van még mit tanulnom egy ilyen híres szakácstól.

2 megjegyzés:

  1. Nekem is vegyes érzelmeim vannak ezzel a könyvvel kapcsolatban, de összeségében tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik a könyv, pedig eredetileg fenntartásaim voltak vele szemben, hogy nekem nem kell megtanulnom főzni...
    Viszont ebből a könyvből tanultam meg és szereztem önbizalmat, hogyan készítsek jó salátákat, amiket persze már maximálisan továbbfejlesztettem és el merem készíteni a saját verzióimat.

    VálaszTörlés