HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. december 27., hétfő

Az ünnepi menü szent este

Az ünnepi menü szent este

A vacsorához Metaxa-val koccintottunk.


Majd következett a kedvencem:

Halászlé harcsából és pontyból, cérnametélttel, jó sok paprikával és chilivel


Utána jött a

Rántott ponty lila hagymás majonézes burgonyasalátával


Hozzá vörösbort ittunk



Végezetül

Beigli, süti és aprósütemények




A sütik után Portwein-t (Oporto) ittunk

Majd egy finom mokkát


Andi lányunk mézeskalácsos házikója sajnos nem sikerült, pedig nagy buzgalommal fogott hozzá. A cukros tojásos hab nem ragadt meg az istennek sem, ízre viszont nagyon finom volt. (A képen csak egy része látható az el nem készült alkotásnak.) Szerintem ott hibázott, hogy nem hallgatott rám, s a tojást nem verte fel, csak rácsorgatta a cukorra. Talán legközelebb megfogadja az öreg tanácsát.

Mézeskalácsos házikó


3 megjegyzés:

  1. Szép a Viktória mintás herendi étkészlet :)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis menü, szívesen végigettem volna! Bár, szokás szerint, a sütikre sosincs kapacitásom már!:)

    A porcukrot és a fehérjét persze, hoyg fel kell verni, szinte kemény habbá. És akkor jól megragad. Én is készítettem idén házikót, méghozzá eladásra, az ovis karácsonyi vásárra, és szerintem nagyon szépre sikerült. :) Itt láthatod: http://edithreceptjei.blogspot.com/2010/12/muveim-az-ovodai-karacsonyi-vasarra.html

    VálaszTörlés