HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. december 20., hétfő

Hot Chocolate

Hot Chocolate

A ma reggeli sétánál megint hideg volt, Zseni, a vizslakutyám - aki a legjobb haver - élvezte, én kevésbé.



A képeket a mobiltelefonommal vettem fel, nem vittem magammal fényképezőgépet. Remélem, azért élvezhetőek. A képeken talán nem látszik, de őkelme igen tekintélyes kutya a maga nemében, a 32 kg-os súlya mellett igen domináns, s időnként be kell bizonyítanom, hogy mégis csak én vagyok a falkavezér. Akinek van, vagy volt már kutyája, az tudja mit jelent ez. Előző kutyám, aki dobermann volt (s több mint 44kg súlyt nyomott), szintén nem volt egy könnyű eset, ott még ki is kellett vívnom, hogy én vagyok a főnök.

Egy ilyen, több mint egy órás séta után a Sashegyen jól esik valami meleg ital.
Hogy ne érhessen vád, hogy mindig csak koktélokat töltök fel, íme egy alkoholmentes ital, ami jól esik kicsiknek és nagyoknak is ilyen zord időben.

Classic Hot Chocolate

A recept és a fotók a
Lindt logo

oldalaláról vannak. Köszönet nekik. (Remélem nem orrolnak meg azért, hogy népszerűsítem őket.)

Heisse Schokolade 1

Hozzávalók (2 adag):

  • 4 dl tej
  • 1/2 szelet vanília rúd
  • 1/2 fahéj
  • néhány szem egész fekete bors
  • Lindt Excellence csokoládé
Elkészítés:

Felforrósítjuk a tejet egy edényben, de ne hagyjuk felforrni. Adjuk hozzá a feldarabolt csokoládét, s keverjük simára. Vegyük le a tűzről, s hagyjuk pihenni 25 percig, hogy kiadja az aromákat. Szervírozás előtt hevítsük fel újra, adjunk hozzá tejszínhabot, s szórjunk rá csokoládé reszeléket.

Egy videoclipp egy egyszerűbb változat elkészítéséhez:

Hot Chocolate Mix Recepi



És akkor most jöjjön a zene és tánc egy őrületről, mely az egész világot bejárta:

Chocolate (Choco Choco)


Chocolate dance from Dominican Republic


Dancing Chocolate



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése