HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. december 2., csütörtök

Káposztás hús


Káposztás hús egyszerűen

Hozzávalók:

  • 25 dkg sertés hús
  • 20 dkg savanyított káposzta
  • Vegeta
  • babérlevél
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • tejföl
  • petrezselyem levél
  • fehér bor

Elkészítés:

A húst kockára vágom, a káposztát kicsavarom. Egy lábasban felteszem a hozzávalókat, öntök hozzá vizet, s elkezdem főzni. Amikor majdnem kész, öntök hozzá fehérbort.
Tálaláskor teszek rá tejfölt, s díszítem petrezselyem levéllel.

Megjegyzés: a petrezselymet a kertben a hó alól szedtem.

3 megjegyzés:

  1. Egyszerű de annál nagyszerűbb

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg egyszerü. Engem csak a vegeta zavar benne (de hát mit tegyek, ha nem ehetek ilyet) :-) Egyébként nagyon imádom a káposztát bármilyen formában. Egy kérdésem azért lenne, hogy nem rántod be semmivel ? - vagy akkor ez olyan húsos káposztaleves féle ? Na ne ilyedj meg, mert én éppen így szeretem, sok lével.

    VálaszTörlés
  3. Aki akarja, persze be is ránthatja, de én igyekszem a rántást elhagyni, inkább habarok. De itt, akár csak Te levesen szeretem a káposztát.

    VálaszTörlés