HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. május 14., szombat

Vörösboros gulyásleves marha lábszárból, csípős parasztkolbásszal, csipetkével, tejfölösen

Vörösboros gulyásleves marha lábszárból, csípős parasztkolbásszal, csipetkével, tejfölösen

Gulyásleves, csípősen, ahogy én szeretem.

Hozzávalók:

  • 25 dkg marha lábszár
  • 10 dkg csípős füstölt parasztkolbász
  • 1 db vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 2 db sárgarépa
  • 1 db fehérrépa
  • 1 db zeller
  • 1 db karalábé
  • zellerlevél
  • petrezselyem
  • 1 db csípős hegyes paprika
  • 2 db paradicsom
  • 2 db chili paprika
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • köménymag
  • 2 ek sertészsír 
  • 5 dl víz
  • 1 dl vörösbor
  • 1 db tojás
  • 4 ek liszt
  • 2 ek tejföl
Elkészítés:

A hagymákat aprítom, a húst kockázom, a kolbászt szeletelem, a zöldségeket tetszés szerint felvágom.

A zsíron a hagymákat megdinsztelem, hozzáadom a húst, megpirítom.  Végül a zöldségeket is megpárolom, feleresztem vízzel, fűszerezem.

Amíg a leves fő, elkészítem a csipetkét.

Amikor a hús már csaknem puha, beleteszem a csipetkét és a kolbászt.

Tálaláskor merek a levesből, kanalazok rá egy kanál tejfölt, díszítem 1 chilivel és petrezselyemzölddel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése