HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. május 10., kedd

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Bácskai rizseshús vörösborosan, Fehérboros fácánleves, Vodkás gazpacho, Vodkás gazpacho, Déligyümölcsös koktél vodkával, Hagymás csirkemáj petrezselymes tócsnivalVörösboros-tarhonyás pörkölt és még 53 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Bácskai rizseshús vörösborosan, Fehérboros fácánleves, Vodkás gazpacho, Déligyümölcsös koktél vodkával,Hagymás csirkemáj petrezselymes tócsnival, Vörösboros-tarhonyás pörkölt és még 53 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásaiban 59 receptem van.

Top 4 spanyol fogás, amit imádunk!


rizses hús Találatok a rizses hús Kifejezésre (2 receptem)

Bácskai rizseshús vörösborosan




receptek sáfránnyal >>> Találatok a sáfrány Kifejezésre (1 receptem)

Fehérboros fácánleves


 

gazpacho Találatok a gazpacho Kifejezésre (4 receptem)

Vodkás gazpacho


 

aperitif RECEPTEK (40 receptem)


Déligyümölcsös koktél vodkával


 

lepény Találatok a lepény Kifejezésre (1 receptem)


Hagymás csirkemáj petrezselymes tócsnival


 

pörkölt Találatok a pörkölt Kifejezésre (11 receptem)


Vörösboros-tarhonyás pörkölt

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése