HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. augusztus 11., szombat

Vörösboros tarhonyás pörkölt ecetes uborkával

Vörösboros tarhonyás pörkölt ecetes uborkával


Azoknak, akik szeretik a csípős magyaros ételeket.

Hozzávalók :
  • 30 dkg pörköltnek való sertéshús
  • 1/2 pohár tarhonya
  • 1 db vöröshagyma
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 db chili paprika
  • 1 db paradicsom
  • 1 db csípős hegyes zöld paprika
  • petrezselyem
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • chili szósz
  • vörösbor
  • ecetes uborka

Elkészítés:

A hagymákat, paprikákat, paradicsomokat, petrezselymet aprítom A húst kockára vágom. A tarhonyát megfőzöm.

A hagymákat megdinsztelem, hozzáadom a húst, majd amikor már pörköt kapott, a zöldségeket, fűszerezem, öntök bele chili szószt és vörösbort. Ha főzés közben nem lenne elég leve pótlom még vörösborral. Amikor a hús már puha, belekeverem a tarhonyát. Tálalok, koriander levéllel és chili paprikával díszítek. Ecetes uborkát fogyasztok mellé.


2 megjegyzés:

  1. Szeretjük a tarhonyás húst, és még jól is hangzana az összetétele - és biztos, hogy van akinek jól is hangzik - de mi nem szeretjük se borral, se ennyire erősen. Egyébként hasonlóan készítem én is.

    VálaszTörlés
  2. Endre, nagyon finomakat főztél mostanában, nekem legjobban a töltött paprikád tetszik! Az új munkahelyemen pont egy ilyen átverős iroda dolgozik mellettünk, százával jönnek a nyugdíjasok...Szegényeket úgy felvilágosítanám már a liftnél...De hát nem lehet...Sajnos tényleg sokan bedőlnek neki. Egyszer voltunk mi is, vettem is két párnát, amit nem bántam meg, még nyaralásra is viszem magammal annyira megszoktam és szeretem. De amúgy tényleg sok baromságot rá tudnának tuszkolni az emberre az biztos....

    VálaszTörlés