HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. augusztus 29., szerda

Újabb receptem a Mindmegette Recepttár magazinjában - Mediterrán csirkemell paradicsommal, Mozarellával

Újabb receptem a Mindmegette Recepttár magazinjában

A Mindmegetté-ben eddig 207 receptem jelent meg. Ma voltam a szokásos bevásárlásomon az Auchan-ban, s a magazin osztályon körülnézve megláttam a RECEPTTÁR legújabb számát, benne egy receptemmel:



Gondoltam, felteszem, megmutatom. A "Ludas Matyi" ( egy már megszünt viccújság) mottója volt: " Egy újszülöttnek minden vicc új." Hátha van olyan látogató, aki annak idején nem látta, s most szívesen megnézi.

Recpt itt:

Mediterrán csirkemell paradicsommal, Mozarellával


3 megjegyzés:

  1. Szerintem meg RECEPTTÁR! Nem először közlöd hibásan, pedig elég nagy betűkkel szerepel a címében...értelmileg meg pláne! Recept tár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ani!
      A címben valóban elírtam, de ha a bejegyzést is elolvastad volna, akkor látnád, hogy ott már helyesen szerepel. A külön, vagy egybeíráson lehet vitázni, de nem illik egy lap nevét önkényesen megváltoztatni. Egybként tisztában vagyok a név jelentésével a kioktatásod nélkül is.

      Törlés