HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. augusztus 4., szombat

Mindmegette.hu - 100 recept

Mindmegette.hu - 100 recept


Egy hónapja írta egy kedves blogtárs - Lady L - egy bejegyzésemnél megjegyzésként, hogy neki meg van a fenti kiadvány, amit a húga lányától - aki egy Mindmegette rendezvényen háziasszonyoskodott - kapott.

Dícsérte, hogy a könyv a virtuális szakácskönyvek legjavából való, s hogy nagyon szép kiadvány, jó receptekkel.

Nos gondoltam, ezt nekem is meg kell néznem. Írtam is a Mindmegette szerkesztőjének

És tegnap meghozta a postás.

A könyv 2006-os kiadású, s abból az alkalomból jelentették meg, hogy az akkor 5 éves on-line receptgyűjtemény 2 hónapon keresztűl szavaztatta az olvasóit, hogy az addig megjelent több mint 10.000 receptből válasszák ki a számukra 100 legkedvesebbet. A könyv tehát így született meg.

A könyv tényleg szép, érdemes forgatni. Köszönet érte a Mindmegette szerkesztőségének.


Miután én még csak 2 éve blogolok, tőlem nincs benne recept. Talán majd a következő kiadványban. Lol.


6 megjegyzés:

  1. Kedves Endre a Lady L is én vagyok, a kézműves blogom címe kezdődik ezzel a névvel. Örülök, hogy felkeltettem az érdeklődésed és hozzá tudtál jutni, mert könyvesboltokban nem kapható.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még annyit tennék hozzá, hogy a Július 1. Blog szülinapi bejegyzésednél írtam a könyvről, de Lívia névvel. Meglepő a számomra, hogy a Lady L-re hivatkozol.

      Törlés
  2. Kedves Lívia!

    Tudom, hogy Te vagy Lady L, korábban már írtad. Mellesleg, a receptkönyvvel kapcsolatos bejegyzést Líviaként írtad. Egyébként tényleg jó a könyv. Tetszik a kiállítása is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyibe került a könyv, mert az árát akkor sem tudtuk, mivel nem került bolti forgalomba.

      Törlés
    2. Én ajándékba kaptam a könyvet (Végtére is az elmúlt két év folyamán több mint ezer receptet töltöttem fel, ebből 184 jelent meg, s ezzel benne vagyok a top tízben (a 7. vagyok), pedig az oldal már 11 éve működik, s én csak 2 éve blogolok. Felkértek rá, hogy írjak cikkeket is, főleg az iráni élményeimről, ennek egyelöre nem tettem eleget. Egy másik blognál - Gasztro kalandor, ahova szintén töltöttem fel néhány iráni ételreceptet - is felmerült ez a kérés. Oda sem adtam le cikket, illetve további recepteket. Nem szeretek ingyen dolgozni.Legalább egy jelképes díjazást elvárok.

      A hátoldalán a 2006-os kiadásu könyvnek 2990 Ft van feltüntetve.

      Törlés
    3. Évek óta nálam van ez a könyv én is ajándékba kaptam, és most gyorsan megnéztem tényleg ott van ez az ár amit ide írtál. Már annyiszor forgattam ezt a könyvet és erre sosem figyeltem fel.

      Törlés