HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. augusztus 30., csütörtök

Sajtos pogácsa az Auchan-ból

Sajtos pogácsa az Auchan-ból

Előre bocsájtom, nem kapok az Auchan-től jutalékot. De évek óta ott vásárolok,  nejem a Tesco-hoz jár.

Nos, én számos más termék mellett a péksüteményt is ott veszem meg. Eddig mindig meg voltam elégedve a zsemlékkel, és a különböző pogácsákkal is. Tegnap sajtos pogácsákat vettem, én nem tudtam volna finomabban megsütni. Ízletes, mutatós, óriási,  ráadásul 59 Ft-ból biztos nem tudnám kihozni. (Mint ahogy 9, 11 Ft-ból a zsemlét sem.) Szerintem ez egy vevőcsalogató. Mindegy! A  fő, nem kellett vele dolgoznom. Néhány pogácsáért kár pepecselni, s a sütőt bekapcsolni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése