HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. augusztus 27., hétfő

Tejfölös tökfőzelék pörkölttel

Tejfölös tökfőzelék pörkölttel

Tökfőzeléket és pörköltet is tettem már fel többször. A mostani csak annyiban különbözött a korábbiaktól, hogy a főzelék akciós gyalult tökből készült, így nemcsak olcsóbb volt, de a pucolással, gyalulással járó munkától is megmenekültem. Miután nem volt itthon kapor, így az sem került bele. Ja, és nem lett se berántva, se habarva. De azért finom volt. Főleg, hogy a tálaláskor, nem sajnáltam a tejfölt, a borsot és a csípős piros paprikát.



Azok kedvéért, akiknek túl sok a csípős fűszer, lefotóztam az ételt az utánfűszerezés elött is:



Nos, lehet választani.

3 megjegyzés:

  1. Hát most teljesen beindult az agyam a tökfőzelékre, legalább megvan, hogy mit főzzek holnap. Ínycsiklandó fotók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tippet adhattam a holnapi ebédhez. Kíváncsian várom a Te verziódat.

      Törlés
  2. A telekről jött egy pár tök és cukkini, majd variálók valamit belőlük. Régen ettem tökfőzeléket pörkölttel. Ugyanis üresen eszem. De beindult az én agyam is erre!:)) Étvágygerjesztőek a képek!!!

    VálaszTörlés