HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. november 4., csütörtök

Waka Waka



Waka Waka
- Shakira

A reggeli kutyasétáltatás közben a kedvenc rádiómat szoktam hallgatni, ahol gyakran hallható Shakira most menő száma, amit kedvelek. Bevallom őszintén, hogy én - bár felsőfokú nyelvvizsgával rendelkezem, többek között angolból, s még ma is tárgyalás szinten beszélek ezen a nyelven - alaposan félreértettem a woka woka részt, s azt hittem hogy itt a vodkát emlegeti a bájos szőke énekesnő. El is határoztam, hogy felhasználom az egyik vodkás koktélnál.

Nos, kellemetlenül lepődtem meg, amikor a YouTube filemegosztón megnéztem és meghallgattam a klippet, hogy itt szó sincs a kedvenc italomról. De mivel a szám továbbra is tetszik, s Shakira továbbra is a kedvenceim közé tartozik, felteszem ezt a számot, még ha immár nem sok köze van a gasztronómiához, sokkal inkább az afrikai foci VB-hez.

Remélem nektek is tetszeni fog. S azért egy vodkás koktélt is lehet hozzá szürcsölni.



A spanyol verzió is nagyon jó, a helyszín, ahol felvették meg gyönyörű. Nem beszélve Shakiráról.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése