HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. február 25., kedd

Varázsfazék

Varázsfazék

A varázsfazék.hu teljesen leírta magát nálam. Az utóbbi időben gyakorlatilag nem léteznek. Az utolsó recept megjelenítéseik.: 2013. 08.28., majd 2014.01.05.


Ez még jóindulattal sem nevezhető aktuálisnak.

Ráadásul nagyon nehezen, lassan jön be az oldal.

Kár az oldalért, mert tetszett a logójuk, s amikor még normálisan működtek, akkor még viszonylag naprakészen jelentek meg a receptek.  Nem értem miért nem üzemeltetik normálisan, hiszen még reklámértéke is volt az oldalnak. (Lehet, hogy kevés volt a bevétel, s ezért hagyták abba?)

Nos, én a mai nappal kivettem a logójukat a jobboldalú sávomból.

1 megjegyzés:

  1. Én már régen kivettem a logójukat, de erről írtam is Neked egy hozzászólásban. Amikor még én bekerültem hozzájuk, már akkor sem működtek naprakészen. Én soha nem tudtam kifogni, hogy lássam a receptem náluk. De arról is írtam már, hogy engem már régóta nem érdekelnek a gyűjtőoldalak.

    VálaszTörlés