HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. július 22., péntek

111. receptem a Mindmegette oldalon

111. receptem a Mindmegette oldalon

Csak a poén kedvéért választottam ezt a csupa 1-es számból álló receptmegjelentetést a Mindmegette.hu receptoldalon.

Rakott krumpli és  brokkoli kolbásszal, császárszalonnával, mozarellával, s reszelt sajttal

A Mindmegette szerkesztője a címet átírta,  a Mozarella-t kihagyta a hozzávalókból, s a képekből csak egyet tett közzé, de azért remélem élvezhető a recept így is. (Az már csak hab a tortán, hogy a tejfölnél beírt egy márkát, ami nálam nem szerepelt, no de ők is a reklámból élnek.) Lehet, hogy a közeljövőben a blogomon is látható lesz ez a recept. Már egy ideje gyűlnek a bejegyzéseim, csak nem tettem őket közzé. Gondolkodom rajta, hogy visszatérek. Persze, ha a Gasztro továbbra is bojkottál, nem sok látogatóra számíthatok, annál is inkább, mivel a Miner Gasztro az utóbbi időben gyengélkedik, gyakran nem érhető el, vagy ha igen, nincsenek képek stb., A Varázsfazék pedig már több mint egy hónapja Csipkerózsika álmát alussza.

Nos, a recept linkje:


Remélem, ízlik majd.


5 megjegyzés:

  1. Elolvastam a receptedet, nagyon tetszik.
    Az apró változtatásokkal ne törődj! Túl rövid az élet apróságokon bosszankodni. Bár elismerem én is így éreztem volna! :)

    VálaszTörlés
  2. A Miner Gasztro-t megkérdeztem, valami átalakítás folyik náluk és hamarosan rendben lesznek. A Varázsfazék valóban alszik több mint egy hónapja, de majd ott is rákérdezek, hogy miért.A Mindmegette nekem nem tetszik,ezért nem is kértem még soha hogy vegyenek be.
    Majdnem szívbajt kaptam a visító malacaidtól, annyira váratlan volt, még ahányszor csak az oldaladon jártam egyszer sem hallottam. Ezután majd számítok rájuk.
    Ne gondolkodjál tovább a visszatérésen.

    VálaszTörlés
  3. A Mindmegette oldallal nekem is vannak gondjaim. Az elején csaknem minden receptemet megjelentették.
    Aztán, miután tettem néhány bíráló megjegyzést a vezető chefjeik cikkeivel kapcsolatban, a légkör megfagyott. Onnan kezdve hetek múltak el, s semmit sem hoztak le tőlem, még akkor sem, ha az tényleg jó volt, ill. még ha csak hasonló recept sem volt fenn. Volt, hogy több mint egy hónapig negligáltak. A receptjeimet minden esetben több fotóval is prezentáltam, számos recept fotók nélkül jelent meg, beképzeltség nélkül mondhatom, gyengébbek, mint az enyéim, még az sem volt biztos, hogy tényleg elkészítették azokat az ételeket, s nem másolták ki valahonnan a receptet.
    A tavaszi receptversenyen egyedüliként 2 díjat is kaptam, mégis a nyomtatásban megjelent Recepttárban egy receptem sem jelent meg, a többi nyertesé igen.
    Végül is, a több mint 500 beküldött receptemből eddig 101 jelent meg. Nem túl jó arány.

    De kíváncsi lennék, neked miért nem tetszik a Mindmegette.

    VálaszTörlés
  4. Én is megnéztem a receptet, nagyon jó, a mozzarella, bár a hozzávalók között nem szerepelt, azért a leírásban csak benne van. Ideje lenne visszatérned! Szerintem ne várj tovább. Látogatód biztosan sok lesz, mert szerintem azóta is sok van, mióta nem, vagy csak ritkán jelentetsz meg bejegyzést!! Várunk vissza :)

    VálaszTörlés
  5. A következő a válaszom, hogy miért nem tetszik a Mindmegette:
    Nekem van egy Mindmegette.hu receptkönyvem. 100 recept van benne. Az Axel Springer Magyarország Kft. adta ki. A több mint 10000 ezer receptet amit küldözgettek nekik az olvasók szavazásra bocsátották, és az olvasók szavazták be ezt a 100-at. Ajándékba kaptam és örülök neki, mert nagyon szép kis könyv és a receptek is jók. Amikor 2010. őszén vettünk számítógépet és elkezdtem blogot írni az első dolgom az volt, hogy megnézzem az oldalukat. Az oldaluk nem rossz, sokféle információ található gasztro téren annak is, aki csak olvasó és annak is aki gasztroblogger. De ha már receptemet is szeretném, hogy megjelentessék, akkor nem tetszik az a személyes adathalmaz amire kíváncsiak a regisztráció során. Mi közük a lakcímemhez, születési helyemhez, hogy mikor születtem (év, hó, nap). Számomra ez elképesztő. Erre nincs szükség a receptem megjelentetéséhez. Továbbá, bár ott van, hogy a receptet ki küldte be - ez sem tetszik, hgy nekem kell beküldeni és még válogatnak is - de nem lehet a beküldő nevéről az oldalára menni.
    Nekem ennyi elég, hogy nem tetszik. De van még más gyűjtőoldal is aki ilyen kíváncsi, ők sem érdekelnek.

    VálaszTörlés