HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. július 25., hétfő

Egy újabb díj - Pink Lady

Egy újabb díj

Egy kedves díjat kaptam Aledá-tól az Aleda konyhája blog írójától:

Bár nem igazán érzem magam Lady-nek (aki olvassa a blogomat az tanúsíthatja, hogy igencsak a szebbik nemhez vonzódom, ezért is kerültem "fekete listá"-ra a Gasztro.hu-nál), nagyon örültem a díjnak, főleg, hogy egy újabb olvasóval gyarapodott a táborom, s hogy sokan olvasnak nemcsak itthon, hanem még Erdélyben is.

Ezt írtam neki:
"Kedves vagy, köszönöm a díjat. Sajnos nem tudom továbbítani. Rengeteg oldalt olvasok, sok helyre fel is iratkozom, írok megjegyzéseket, de nem vezetek nyilvántartást, így nem tudom kiket látogattam meg először a közelmúltban (téged leszámítva, de Te már sokaktól megkaptad ezt a díjat)."

Felkínálom ezt a díjat mindazoknak, akik új látogatóként botlanak bele a blogomba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése