HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. február 14., kedd

Húsleves csirkefarhátból daragaluskával

Húsleves csirkefarhátból daragaluskával

Csirkefarhátból főzött levest már többet is töltöttem fel, ezért most csak a képet mutatom meg. (A többi fotót nem találom, valószínűleg véletlenül kitöröltem.)

A korábbi levesek:

Húsleves csirkefarhátból és pulykanyakból zöldségesen


Csirkefarhát leves II.


Csirkefarhát leves

Ma megint ettem a levesből, s készítettem két fotót, íme:





2 megjegyzés:

  1. Ha tudnád hogy mennyire szeretem a far-hátból készült húslevest? Különösen daragaluskával nagyon finom tud lenni!

    VálaszTörlés
  2. Mi is nagyon szeretjük, isteni tud lenni!!

    VálaszTörlés