HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. február 15., szerda

Spaghetti Milanese

Spaghetti Milanese

A kegismertebb olasz pasta.

Hozzávalók:
  • 0,5 tasak spaghetti
  • 2 szelet bacon
  • 25 dkg darált hús
  • 1 fejvöröshagyma
  • 2 gerezdfokhagyma
  • 1 db csípős hegyes zöldpaprika
  • 2 db paradicsom
  • 2 fej gomba
  • 1 db chili paprika 
  • vörösbor
  • 1 doboz sűrített paradicsom
  • ketchup
  • chili szósz
  • olíva olaj
  • chilipaprikával töltött olívabogyó
  • fekete olívabogyó
  • capri bogyó
  • bazsalikom
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • fokhagyma petrezselyem fűszerkeverék
  • kakukkfű
  • oregano
  • füstölt parenyica
  • reszelt parmezan 
  • ecetes uborka

Elkészítés:

Egy serpenyüben olívaolajon megpirítom a felvágott bacont, majd megdinsztelem az apróra vágott hagymát, hozzáadom a fokhagymát, s a darált húst.

Amikor már kifehéredett, jöhet a felszeletelt paprika,chili paprika, paradicsom és a gomba. Fűszerezem.

A tésztát felteszem főni a, a füstölt parenyicát csíkokra szedem.

A serpenyőbe adok sűrített paradicsomot, locsolok rá chili szószt, vörösbort, beleforgatom a leszűrt tésztát.

Tálaláskor a tányérra púpozom a spagettit, ráteszem a parenyica szeleteket, meglocsolom még ketchuppal, chili szósszal, szórok rá oreganot, s  parmezant. Díszítem egy chili paprikával.

Valamilyen salátával az igazi.  Én most uborkával fogyasztottam, mivel sajnos már napok óta nem tudok kimozdulni a házból, hogy friss salátát vegyek.




4 megjegyzés:

  1. Jól hangzik, bár az ecetes uborka nekem nem megy a spagettivel:)

    VálaszTörlés
  2. Az igazság az, hogy én is szívesebben ettem volna valamilyen salátát. Sajnos több nyavalyám is gyötör, ezért már egy hete a minimálisra kell korlátoznom a mozgásomat, s felpocolni a lábamat, még a kezelésekre sem tudok elmenni, pedig a derekamnak nagyon hiányzik. De mivel vágytam valami savanyúságra, egyszerúbb volt az üvegből kivenni az ecetes uborkát.

    VálaszTörlés
  3. Éééééééééhes vagyooook...:))))nagyon gusztaa:)))

    VálaszTörlés
  4. Hozzávalókat még felsorolnod is elég volt! Annyi minden finomságot tettél bele, nagyon guszta és elképzelem mennyire finom lehetett:)

    VálaszTörlés