HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. február 11., csütörtök

Receptjeim a Mindmegette Heti menüajánlásában: Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel, Vörösboros-vargányás gombapörkölt, Fehérboros hagymaleves medvehagymával és még 6 receptem

Receptjeim a Mindmegette Heti menüajánlásában: Vörösboros sertéspörkölt nokedlivel, Vörösboros-vargányás gombapörkölt, Fehérboros hagymaleves medvehagymával és még 6 receptem


A Mindmegette  legújabb ajánlásában 9 receptem is szerepel:
HETI MENÜ – 2016. FEBRUÁR 8 - 14.
Az ajánlat készítője többnyire ismét válogatást ad közzé, az elsőket mutatom:

Szerda
Főétel: Sertéspörkölt galuskával, csalamádéval  (3 receptem)



Vegetáriánus ajánlat: Gombapörkölt galuskával, savanyított almapaprikával (4 receptem)



Csütörtök
Előétel: Hagymaleves (2 receptem)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése