HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2016. február 12., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával és még 15 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával és még 15 receptem




Most épp egy töltött sütőtököt készülök készíteni, a hozzávalók egy része már készen, a rizs beáztatva, krumpli előfőzve, a darált húst már kivettem a mélyhűtőből, a többi hozzávaló is már a hűtőben, illetve a keverőtálban várakozik. Holnap nekilátok. Most, kíváncsiságból megnéztem, mi a kínálat a Mindmegetté-nél. sütőtök címszó alatt 275 recept van a Toplistán, köztük az én 16 receptem, ezek közül - mint már sokszor - most is az elsőt mutatom:

Találatok a sütőtök Kifejezésre


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése