HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2014. augusztus 2., szombat

Rántott cukkini szószokkal

Rántott cukkini szószokkal

Ezúttal nem leves készült a cukkiniből, hanem kirántottam. Így is nagyon finom, én legalább is szeretem.

Hozzávalók:
  • 1 db cukkini
  • 1 db tojás
  • liszt 
  • zsemlemorzsa
  • őrölt fekete bors
  • ketchup
  • majonéz
  • csípős paprikapüré
  • olívaolaj
Elkészítés:

Mivel nagy méretű volt a cukkini, hosszában kettévágtam, a magjait eltávolítottam. (Fiatal, kicsi cukkininél ez nem szükséges.)  Sóztam, borsoztam, majd a szokott módon (liszt, tojás, zsemlemorzsa) bepaníroztam.

Forró olajban kisütöttem.

Tálaláskor raktam a tányérra rántott cukkini szeleteket, valamint egy-egy kanálnyi kethcup, majonéz  és paprikapüré kupacot.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése