HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. december 15., szombat

Rumos tiramisu mandulával

Rumos tiramisu mandulával


Hozzávalók:
  • 1/2 csomag babapiskota
  • 10 dkg mascarpone
  • 1 tojás
  • kevés cukor
  • rum
  • kávé
  • vaníliacukor
  • fahéj
  • kakaó
  • mandula
Elkészítés:

Főzünk egy adag kávét. A tojást szétválasztjuk, a sárgáját a cukorral, fahéjjal, vaníliáscukorral habosra keverjük, öntünk bele rumot, majd hozzákeverjük a mascarponét. A fehérjét felverjük, hozzákeverjük a masszához. A kávéba is öntünk rumot.

Egy hosszukás tálba lerakjuk a piskotákat, meglocsoljuk a rumos kávéval, majd ráöntjük a krémet, s megszórjuk a kakaóporral, s mandulával.



3 megjegyzés:

  1. Most hogy cukros vagyok, megkívántam, el is mentem a receptet, és amikor a labor nem figyel elkészítem! :-)

    Egyszerű és nagyszerű!

    VálaszTörlés
  2. Remélem a cukorszíntedet ez nem dobja meg nagyon, de egy tengerészhez a rum különösen passzol. Egészségedre váljon kedves Pistám!

    VálaszTörlés
  3. No, ez finom lehetett! Én csak annyiban szoktam másként csinálni, hogy a tojásős krémet habüstben gz fölött keverem ki.

    VálaszTörlés