HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. március 26., hétfő

Újabb gasztro gyűjtőblog szűnik meg

Újabb gasztro gyűjtőblog szűnik meg 


Ma az alábbi úzenet volt olvasható a gépháznál:

"Ennyi

Az 5. évét még megérte ez a gyűjtőoldal, a következőt már sajnos nem fogja. Nehéz volt ez a döntés, de elfogyott az energia a folyamatos küzdelemre a technikai háttérrel - ez nem rajtunk múlt. A linkek pillanatnyi állapotukban még itt maradnak, frissülni nem fognak, mivel a megváltozott admin felület ezt ebben a formában erősen nehezíti.

Mindenkinek további jó gasztroblogolást!"

Kár érte. Attól függetlenül, hogy engem egy időre letíltottak,  később hónapokig nem működött rendesen a gyújtöblog, egyes blogok megjelentek, mások nem, majd a Tarka Bárkát favorizálta azzal, hogy hetekig, naponta többször is megjelentette a bejegyzéseiket, az én néhány bejegyzésemről "elfeledkezett", (bár ez állítólag a rendszergazdáknak róható fel), sajnálom, hogy itt a vége. Viszonylag gyorsan közzétette a bejegyzéseket.

A Gastrrobox megszűnése után most a Gasztro ízlés szerint leállása miatt egyre csökken a blogjaink népszerűsítési lehetősége.

Remélem a még megmaradtak kitartanak. Mert, bár a blogjainkat elsősorban magunknak írjuk, mint egyfajta naplót, de legalább is én örülök neki, ha bejegyzéseimet mások is olvassák, megjegyzéseket fűznek hozzá, netán még a receptemet is felhasználják, vagy legalább is ihletet kapnak tőle.

1 megjegyzés:

  1. Én is láttam amit írtál, mert a bejegyzésem után megnéztem az oldalukat, hogy ott van-e a receptem és a középső sávban fehér volt az oldal végig. Sajnálom, mert én elégedett voltam velük.
    A Gasztroblogok is jó gyüjtő, és remélhetőleg - mivel még nem olyan régen kezdték - még nem hagyják abba. A Miner gasztro is jó és gyors, naprakész. A Varázsfazék sokszor napokat késik és válogatós, lehet, hogy ezért maradok ki, mert én már legalább egy éve nem látom náluk a receptem. Lehet, hogy majd rákérdezek és ha ez így marad, akkor kitörlöm őket az oldalamról.
    Na mindegy, ez van nem tudunk mit tenni. A gasztroblog írásának sincs sok értelme, ezt már egyszer leírtam. Láttam az oldaladon, hogy Nálad is mint nálam nem működik már az a gasztro gyűjtő ahol nem receptek jelennek meg, hanem csak a blogunk neve. Nem jelenik meg az oldaluk.

    VálaszTörlés