HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. március 30., péntek

Sonkás tortellini ketchuppal és reszelt sajttal

Sonkás tortellini ketchuppal és reszelt sajttal

Tortellinis receptet már sokat tettem fel, az olasz ételek, s ezen belül a tortellini  nagy kedvenc, ezért most nem írom le a receptet, csak a fotókat mutatom  Vágtam rá paradicsomot és hegyes csípős zöldpaprikát. Egyébként a chili paprikás zöld olíva bogyó, s a fekete olíva magvavált bogyó mellett több ecetes cseresznye paprikát is raktam a tányérra, nyakon öntöttem ketchuppal és chili szósszal, s reszeltem rá sajtot. Fűszerek: só, bors, fokhagyma petrezselyem fűszerkeverék, szárított metélőhagyma, szárított bazsalikom, oregano.




Korábbi tortellinis receptek

A blogom keresőjébe a tortellini szót beírva megjelenik valamennyi recept.

Kellemesböngészést kívánok.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése