HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. március 28., szerda

Gasztroblog linkek - linkgyűjtemény

Gasztroblog linkek - linkgyűjtemény



Kedves Blogtársak!

Felbúzdulva blogtársam - Szép Csilla - Gasztroblogok gyűjtőblog készítésén, én egy Gasztroblog linkgyűjteményt kreáltam:

Create your own banner at mybannermaker.com!


A link elérhetősége:Gasztroblog linkek

Az adatbázist a megszünt Gasztro gyűjtőblogtól vettem át.

Akit érdekel, nézze meg, hogy benne van-e,  ha nincs, s benne kíván lenni, jelezze felém.

20 megjegyzés:

  1. A link elérhetőségre kattintva az jött be, hogy a weblap nem található. Szerettem volna megnézni, hogy benne vagyok-e, de nem sikerült. Valami hiba van...

    VálaszTörlés
  2. Szintén sikertelen kattintás lett!

    VálaszTörlés
  3. Elnézést, de egy betűt elgépeltem. Most már működik.

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok benne :) Mit kell tennem?

    VálaszTörlés
  5. Ó, köszönöm az operatív segítséget :)

    VálaszTörlés
  6. Ügyes vagy, jó dolgot találtál ki. Köszönöm, de gondolom, hogy mindenki aki a megszünt gyűjtő oldalon volt. Beteszem a linket a blogomba.

    VálaszTörlés
  7. Rákattintva most müködött, de nem találtam benne a takarékos konyhát? Köszi a segítségedet előre is !

    VálaszTörlés
  8. Jött a következő problémám a bannert nem engedi megjelentetni azt írja érvénytelen .

    VálaszTörlés
  9. A kis Gasztroblok linkek bannert a képek mappámba tettem, de ez így nem jó, mert nem jelent meg a benne levő szöveg csak üres volt. Továbbá azt sem tudom, hogy ez csak sima kép, bár így nem működik a betétel, vagy kódos kép, de akkor hol van a kód. Szóval ezzel a villógó felirattal nem jelenik meg, ha csak beteszem a képeim közé, ahonnan a blogomba tenném.

    VálaszTörlés
  10. Éva: Most már benne vagy.

    Éva, Lívia: Nekem kifogástalanul működik nem csak a bejegyzésen, de a blogom oldalán is.
    Megadtam a HTML-code-t a bejegyzésnél, remélem így már sikerrel jártok.

    VálaszTörlés
  11. A kóddal már sikerült, de az a bajom, hogy egy kicsit belóg a háttérbe a link jobb oldala, de nem tudom, hogyan lehet még kicsinyíteni, mert az a méret amit csináltál az nálam az oldalsávban nem fér el. Pontosabban, ahogy írtam belóg a háttérbe kb. fél cm-t.

    VálaszTörlés
  12. Lívia: ez szabványos banner méret, u.n.félbanner (234X60), ugyanakkora, mint a Gasztroblogok.hu, miner gaszto bannerje. Ha lekicsinyíted szerkesztővel, nem fog működni.

    VálaszTörlés
  13. Köszi a fáradozásodat minden ok!

    VálaszTörlés
  14. Nem akkora mint a Gasztroblogok.hu vagy a miner, legyél szíves és nézzed meg az oldalamon, mert én az általad említett bannerekkel nem csináltam semmit, egy a egyben átvettem és elférnek, de a Tiéd nem.

    VálaszTörlés
  15. Lívia: O.K. Akkor nézd meg az én blogomat (Hobbychef) Ott a félbanner bőven belefér a jobb oldali sávba, szerintem Te a többit kisebbre vetted. Nálam a Miner egy fél centit még ki is lóg. Az általam generált fél bannernél csak egy kisebb létezik, a mini banner. Ez akkora, mint a szintén általam készített Paprka&Tomato stb. microbannerja. Ha kívánod, direkt a Te kedvedért készítek egy akkorát is, de abba már nem fér bele a szöveg.

    VálaszTörlés
  16. Na jó, én erről nem vitázok, de hidd el, hogy én nem csináltam semmit se a Miner-rel, se a másikkal. A Te Miner-ed csak azért nagyobb az enyémtől, mert egy keretszerűben van és az nagyítja. Inkább az lehet a probléma, hogy a Tiéd és az Éva oldalsávja is fél centivel szélesebb az enyémtől. Az én oldalsávom 6,5 cm, mig a Tiétek 7 cm, ezért fér el a Te bannerod. De lehet, hogy másoknál is lesz ilyen kilógás, de nem mindenkit zavar. Akartam a szerkesztőmmel kicsinyíteni, de a kódosakat nem lehet. Köszönöm, hogy felajánlottad a mini banner készítését, de nem kérem, marad így.

    VálaszTörlés
  17. Endre, kiraktam oldalra is meg egy bejegyzésben is a blogra, no meg a fészre is, úgy hogy nagyon köszönöm neked:-)))))

    VálaszTörlés