HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. március 31., szombat

Ajánlat Húsvétra

Ajánlat Húsvétra

Meghívást kaptam egy játékra

Maria-tól - SZERETEK FŐZNI(2)
Mesi-től - Az én szakácskönyvem
Verus-tól - Verus konyhája
blogok  íróitól.

A játék szabályai:
  1. Írj bejegyzést, húsvéti ajánlat címmel
  2. Ajánlj 5-10 húsvétra elkészíthető ételt, süteményt
  3. Hívj meg 10 bloggert a játékra
Nos, igyekeztem a hagyományos húsvéti ételektől eltérni, de azért szerepel csülök  is az ételek között. (A sonkát majd Húsvétkor teszem fel.). Minden fogásból  több  ételfotót tettem közzé, mint amennyi a kívánság volt,. hogy könnyebb legyen választani, hiszen nem mindenki szereti pl. a halakat és a tengeri herkentyűket, vagy a nyulat. Így talán (majdnem) mindenki talál kedvére valót. Bár szerintem mindenki a saját bejáratott menüjét fogja elkészíteni.

Aperitif:

Gyümölcsvodka
Aladin (Aladdin)
Barack-rum-pezsgő cocktail
Bloody Mary
Campari Vodka
 Előétel:

Füstölt főtt csülök
Avokádó jégsalátával rákkal
Saláta tojással, szardinellával, fetával
Mozzarellás gyümölcssaláta brandyvel

Saláta tenger gyümölcseivel

Leves:

6 hagyma krémleves
Húsleves finommetélttel
Vörösboros fejtett bableves csülökkel

Rusztikus sonkás tortellini leves


Spenót krémleves
Főétel:

Sült lazac rizibizivel
Fokhagymás tejszínes csirkemell
Libacomb sült gyümölcsökkel és sütőtökös krumplipürével
Sült kacsacomb sült krumplival, vörösborban párolt almás káposztával, ribizli jam-es sárgabarack befőttel
Tészta reszelt sajttal és kéksajttal
Sült busa filé, párolt, sült zöldségekkel
Pácolt nyúl csőben sütve
Sertés hús rántva

Bor:
Vörösbor
Tokaji
Desszert:

Saláta reszelt sajttal, fetával, karamellizált, brandyvel flambírozott körtével, naranccsal és clementinnel

Fánk barack jam-mel
Limoncellos tiramisu mandulával
Fagylalttál brandyvel, csokoládéval és piskótával

Gyümölcskehely vodkával
5 Beeren gyümölcssaláta tojáslikőrrel
Sült banán vanília fagylalttal
Tejfölös túrós palacsinta
Gyümölcskosár


Kávé, brandy, cognac:

Rüdesheimer Kaffee
Café freddo
Török kávé
Irish Coffee
Tom&andJerry
Brandy
Metaxa
Remy Martin

Nos, akikre és a húsvéti ajánlatukra kíváncsi vagyok, remélem nem sértődnek meg azok, akiket most kihagytam:

Alexa Christi - Nem vagyok mesterszakács

6 megjegyzés:

  1. Igazán pazar ajánlót készítettél, mindenre kiterjedt a figyelmed:) Köszönöm a meghívást, kedves, hogy gondoltál rám, de már pár napja posztoltam az ajánlómat:)

    VálaszTörlés
  2. Káprázatos ajánlat, de ahogy írtad mindenkinek van saját menűje.
    Köszönöm a játékba hívást, de ahogy már írtam Tücsök Bogárnak, Rozának - mert ők is kedvesen meghívtak - kedves Tőled is, hogy rám is godoltál, értékelem is, de nem fogadom. Már sokszor leírtam, hogy nem vagyok híve sem a díj küldözgetésnek, sem a játékba hívásnak. Remélem, hogy nem haragszol.

    VálaszTörlés
  3. Ó ez igazi mindenre kiterjedő férfitől származó ajánlás! Itt van ital ajánlás is bőven. Szuper az étel kínálatod is. Köszi hogy meghívtál, igaz már kétszer ajánlottam de én kevesebbet ajánlottam még így is.Szétnézek és pár receptet még válogatok és kínálok.

    VálaszTörlés
  4. Tényleg jó kis ajánló! A bőség zavara :)

    VálaszTörlés
  5. Az ajánlataidból szívesen meginnék most egy pohárka Metaxát, vagy a gyümölcssalátáidat kóstolnám végig, holnap jöhetne a spenót krémleves meg a tejszínes csirkemell, és tudnék még választani az általad ajánlott ételekből.
    A játékba hívást megköszönöm, de mivel túl vagyok már rajta, most nem élek vele.

    VálaszTörlés
  6. Ez igen! Ez aztán ajánlat a javából!!

    VálaszTörlés