HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. február 5., szombat

Panírozott halcsíkok vegyes körettel

Panírozott halcsíkok vegyes körettel

Az elmúlt napokban nem strapáltam magam főzéssel, mert a hűtő tele volt kajával. Ma viszont valami újra vágytam, méghozzá halra.
Mivel nem volt kedvem sokáig főzöcskézni, s nem akartam a nejem zsörtölődését hallgatni, hogy megint büdöset csináltam, egy könnyű és gyors ételt választottam. (Azt már csak a poén kedvéért mondom, hogy mikor megjött, mégis tette a megjegyzéseket. Utána nekilátott  egy nagy fazékban több kiló csirke farhátot főzni a kutyának, ami ugye közismerten kölni illattal jár.)

Hozzávalók:

  • 1 doboz (10 db) panírozott halcsík
  • 2 db burgonya
  • vegyes zöldség
  • majonéz
  • petrezselymes fokhagymás  fűszerkeverék
  • őrölt fekete bors
  • citrom
Elkészítés:

A krumplit felteszem főni, a zöldségeket megpárolom. Egy serpenyőben kevés olíva olajon aranysárgára sütöm a halcsíkokat.

Egy tányérra rendezem a megpucolt és szeletelt krumplit, megszórom petrezselymes fűszerkeverékkel, mellé rakom a zöldségeket, borsozom. Végül jönnek a halcsíkok, amiket meglocsolok majonézzel, s az egészet díszítem egy citrom szelettel.



    2 megjegyzés:

    1. Júúúúj vétek ilyen éjszaka betévedni Hozzád :) Nagyon guszta. Nekem is van a fagyóban két óriási dobozzal, csak arra vár, hogy megkívánjam őket :)))
      Csirke-farhát kutyának ? :) szuper !!!! Ma én is kutyusnakfőzősdit játszottam, csak éppen csirkemellből, merthogy csontot nem, de húst annál inkább eszik a kis drágám :)))

      VálaszTörlés