HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. február 11., péntek

Happy Birthsday to Bianka!

Happy Birthsday to Bianka!

Congratulation and Celebration!

Kedvenc blogtársam, leghűségesebb látogatóm és legszorgalmasabb megjegyzésbeírom  - Bianka, a Kiskonyhám ízei írója -  ma ünnepli 31. születésnapját.
Ezzel a virágcsokorral kívánok nagyon sok boldogságot neki.

Ahogy a blogjában ezt bejelentette:
"Így hát irulva-pirulva, és nem nagyképűen, de ez a mai nap rólam szól :) Még ki merem mondani, ma vagyok 31 éves."

Én ezt a megjegyzést írtam:
"Kedves Bianka!
A 31. bevallásához még nem kell nagy bátorság, majd a 131.-re meg büszke leszel.
Boldog szülinapot neked."


3 megjegyzés:

  1. Nagyon, nagyon szépen köszönöm, úgy megölelnélek :)

    VálaszTörlés
  2. Én is, gyere ölelkezzünk.
    Úgy látom, még mindig nem nézted meg a sárgaborsó főzeléknél (02.07) beírt megjegyzésemet.

    VálaszTörlés
  3. DEEEEEE,bele is írtam a posztba a neved, válaszoltam is és most e-mailt is küldtem :))))
    Ölelés

    VálaszTörlés