HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. február 10., csütörtök

Új díj - Kreatív blogger

Kreatív blogger

Egy kedves díjat kaptam (s ez még nincs meg) fahej-cafe-tól, nagyon köszönöm neki.

És most jön a neheze. Már számos díjat adtam tovább, így egyre nehezebb olyanokat találni, akik még nincsenek díjakkal elhalmozva, ugyanakkor érdemesek ilyen kedves kitüntető figyelmességre.

A vándor díjjal járó feladat (tisztára, mint a Nobel-díj) az alábbiak szerint:

1. Köszönd meg annak akitől kaptad
2. Tedd ki a logót a blogodra
3. Linkeld be akitől kaptad
4. Add tovább további hét blogodnak
5. Linkeld be őket
6. Hagyj náluk bejegyzést, értesítsd őket
7. Árulj el magadról hét dolgot 


Nos, a hét "titok" rólam:

1./ Szeretek utazni. A munkámból kifolyólag is bejártam a fél világot, de magánemberként is szívesen kerestem fel közeli és távoli országokat.
2./ Imádom a finom ételeket. A magyar konyha - melyet szeretek - mellett volt alkalmam számos idegen nép konyhaművészetével megismerkedni, sok a kedvencemmé vált.
3./ Szeretem a finom italokat, a sörök, borok mellett, a különböző tömény és kevert italokat (koktélokat).
4./ Imádtam a sportokat: tenisz, sízés, windsurf, stb. sajnos ma már a rosszalkodó derekam miatt ezeknek már nem tudok hódolni.
5./ Nagyon szeretem a mai napig a jó tánczenét, disco, techno stb., sajna ma már nem járok disco-ba.
6./ Szeretem a bolond , s sokszor szófogatlan magyar vizsla kutyámat, ő a legjobb haver, többet ér, mint sok más hamis "barát". Reggelenként nagyokat sétálunk.
7./ Amíg élek, imádom a szép nőket.


És akkor jöjjenek a díjazottak:
ami 
Házias konyha
Makacska konyhája 
Málna konyhája
mandala
mrita (Enni élvezet, vagy kaland csupán?)
szeretek főzni (2)


Remélem nem sértődnek meg, akik kimaradtak.


9 megjegyzés:

  1. Van számodra egy kis meglepetés a blogomon.

    VálaszTörlés
  2. 1. KOSZONOM SZEPEN !
    2. Sajnos eszt nem tudom hogy kell:

    Tedd ki a logót a blogodra
    Linkeld be akitől kaptad
    Add tovább további hét blogodnak
    Linkeld be őket

    A 6 es 7 aszt tudom ,most kapok eloszor dijat es nagyon halas vagyok , es koszonom a segitsegedet!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, igazán megleptél a díjjal.

    VálaszTörlés
  4. Eléggé elfoglalt voltam ma, ezért csak most nyílt alkalmam a blogomra nézni. És újabb kedves meglepetést találtam. Kedves Endre! Nagyon köszönöm. Holnap talán már lesz időm és erőm, hogy a másikkal együtt tovább adjam. Még egyszer hálásan köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Endre!
    Nagyon szépen köszönöm az újabb díjat, igazán megtisztelő, és köszönöm a sok segítséget is.

    VálaszTörlés
  6. Meg csinaltam ,sikerult !
    KOSZONOM A DIJAT!

    VálaszTörlés
  7. köszönöm, kedves vagy, hogy gondoltál rám...

    VálaszTörlés