HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. február 14., hétfő

Flambírozott gyümölcssaláta

Flambírozott gyümölcssaláta

Hozzávalók :
  • 1 db banán
  • 1 db kiwi
  • 1 db narancs
  • olíva olaj
  • cukor
  • méz
  • vodka
  • tejszínhab
Elkészítés:

Egy serpenyőben cukrot és mézet karamellizálok, majd beleteszem a felszeletelt banánt, kiwit és a gerezdekre szedett narancsot. Megsütöm, majd öntök bele vodkát, s meggyújtom. Kiszedem egy tálkába, s öntök még hozzá vodkát.(A flambírozásnál az alkohol elégett, én viszont szeretem,  ha van egy kis vodka is a gyümöcssalátában.)

8 megjegyzés:

  1. Ezek a könnyű desszertek a kedvenceim! Jól néz ki!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Endre! Csak nem vagy Te is beteg? Napok óta nincs új bejegyzésed! Nagyon hiányolom! Üdvözlettel: Mari

    VálaszTörlés
  3. Kedves Mari!
    Igazán kedves, hogy aggódsz értem. A szokásos nyavalyáimtól eltekintve nem vagyok beteg. Csak az elmúlt 3 napban mással voltam elfoglalva. Ígérem bepótolom

    VálaszTörlés