HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2010. november 12., péntek

Gulyásleves


Gulyásleves

Ha az ember gasztroblogot ír, előbb vagy utóbb újra jönnek bizonyos ételek, főleg a kedvencek. Nos ilyen a Vörösboros gulyásleves marhalábszárból, zöldségesen, csipetkével is. A blogger aztán dilemma elé kerül, hogy mit tegyen. Nos én úgy döntöttem, hogy csak akkor teszem fel újra a receptet, ha valami más. Ez esetben egy kicsit változtattam a recepten, ennek igazándiból a lustaság volt az oka. Nem készítettem csipetkét, s nem tettem bele vörösbort, inkább én kortyolgattam. Bőségesen tettem viszont a levesbe piros paprikát, borsot, őrölt köményt és chili paprikát.

Tanúsíthatom, hogy így is nagyon finom volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése