HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. augusztus 14., szerda

Receptem a Kiskegyed Recepttárában

Receptem a Kiskegyed Recepttárában

Ma találtam egy levelet a postaládában, a Recepttár volt benne egy több mint 1 évvel ezelőtt küldött receptemmel. Úgy látszik a kánikula miatt kellett elővenni valami aktuálisat a talonból.


A recept fotója nálam:


Gondolom, ez inkább étvágygerjesztő, mint az újságban megjelent.

... és a link, ahol további fotók láthatók:

Hideg görögdinnye-paradicsom krémleves

2 megjegyzés:

  1. A júniusiban én is benne voltam. A blogomon egy jól sikerült kép van, de ők olyan hihetetlen rondára cinálták, hogy inkább szégyelltem, mint hogy örültem neki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az ő képük nem valami guszta. A poén az, hogy az elején azt kérték, hogy nagyobb pixelű képet töltsek fel. Nos megnöveltem a maximumra, amit a rendszerük még fogadni tud. Az eredmény siralmas. Inkább emelnének a lap árán. Ez a nyomdatechnika nem hozza meg az olvasó kedvét a recepthez.

      Törlés