HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. augusztus 27., kedd

Golden Blog 2013 végeredmény

Golden Blog 2013 végeredmény



 Megszületett a végeredmény. Ahhoz képest, hogy senki ismerőst, barátot, családtagot nem kértem, hogy szavazzon rám, még akár elégedett is lehetek. A családom még jó is, hogy nem tudta, hogy valaki benevezett, mert csak gúnyolódtak volna, s nem hogy mellettem, de inkább ellenem szavaztak volna.

Nos a link: http://goldenblog.hu/hirek/20130822_Szavazas_eredmeny_eletmod_2013_goldenblog.aspx

Itt az Életmód kategória eredménye is

1 Kreatív mánia
2 Asztropatika
...
250 Nyammm
251 Pozitív gondolatok, írások
252 Vintage bazaar.hu
253 Artinterior
254 Chez Sandra
255 Eurotrip - step 2
256 Farkas Vilmos
257 Gasztromanó
258 Hobbychef
259 Ízek blogja
260 Kertépítési ötletek - ötletes kertek
261 Kisklau
262 Magyarországi autogramgyűjtők klubja
263 Mert utazni jó
264 Nyárikonyha
265 Otthon és dekor
266 Párbaj blog
267 Sütik, torták, tortadíszítés
268 Tarka Bárka
269 Wizesblog
270 Xilvia
...
323 Varázspálca

3 megjegyzés:

  1. Annyira bíztam abban hogy Te biztos jelzed az eredményt. Próbáltam megnézni de még tegnap nem tudtam. Gratulálok neked! Úgy látom a kis blogom nincs sehol sajnos!:-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva!
      Dehogy nincs! Sokkal jobb helyezést értél el, mint én!
      A 112. vagy:
      112 Takarékos konyha
      Én gratulálok neked.

      Törlés
  2. Gratulálok én is Neked, és tényleg még akár elégedett is lehetsz. Hiszen az Életmód-ba minden belefér, a gasztro is az életünk, az egészségünk, a különböző hobbik, a mozgás sokféle formában stb., stb. Tehát ez akkor elég jó eredmény. És nincs értelme azt mondani, hogy hogyan lehet pl. a kerékpározást vagy bármi mást a főzéssel összevetni, mert itt ebben a sokszínű kavalkádban úgy is aszerint szavaznak az emberek, hogy kit mi érdekel. Az eredmény is 1. 2. azt mutatja, hogy most akik szavaztak azok közül a többségnek a kézművesség, és az asztrológia, ezotéria a kedvenc területük.

    VálaszTörlés