HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. augusztus 2., péntek

Golden Blog 2013

Golden Blog 2013

Idén is ott van a blogom a HVG által szervezett

goldenblog 2013 
 
versenyen.

Kérlek Kedves Látogató, hogy szavazz a blogomra. A blog - Hobbychef - az életmód kategóriá-ban található. Ami  - szerintem - egy nem túl szerencsés döntés volt, mert hogy lehet egy pecás, vitrorlás, testápolós, bringás, búvár stb.  blogot egy gasztrobloggal összehasonlítani. Még a gasztrón belül is nehéz például egy paleo, vega, süteményes, tortás, kenyérsütő, magyar konyha, ázsiai, tengeri herkentyűs, olasz, francia stb. konyhák közül választani.  No mindegy, ez van. Ha már itt vagyok, ismételten megmérettetem magam.

Támogatásod előre is köszönöm.


2 megjegyzés:

  1. Szerintem se szerencsés a sütés-főzést divattal vagy pecázással összemérni.
    Valaki az éb blogomat is benevezte a versenybe és csak a listán láttam. A szervezők még csak értesítést se küldtek a nevezőknak, mert akkor tudtam volna róla.
    Sajnos csak egy szavazatot lehet leadni, amit rögtön egy kedves tortás blogom megkapott, akitől sokat tanulok torta téren. De azért sok szavazót kívánok Neked is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is egy ismeretlen nevezett, de én kaptam értesítést. Ha már benne vagyok, kitettem a logót, s buzdítottam a szavazásra, bár nem állt szándékomban nevezni.

      Amellett, hogy nem szerencsés témáját tekintve ennyire távolálló blogokat egy kategóriába összezsúfolni, még az esély is jelentősen csökkent, hogy egy gasztroblog legyen a győztes, s a mezőny is nagyon széthúzódik, ráadásul kevesebb szavazatra lehet számítani.

      Köszönöm a jókívánságot.

      Törlés