HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. augusztus 10., szombat

Golden Blog 2013 - HOBBYCHEF A LEGJOBB!!!

Golden Blog 2013



Félidőhöz érkezett a Goldenblog verseny. Bár én nem kívántam indulni, s nem is én neveztem be a blogomat, de ha már itt vagyok szeretnék minél jobb helyezést elérni. Tavaly a a 41.helyre szavaztatok be a Gasztroblog kategóriában,, annak ellenére, hogy én nem toboroztam a szavazókat.

Nos, idén a helyzet még élesebb. Összevontak több össze nem hasonlítható kategóriát, horgászás, kerékpározás, életmód, stb.. Ennek ismeretében egy okkal több lett volna, hogy nem nevezek. Mert, miképp lehet összehasonlítani azt (körte, alma), hogy valaki leteker a Velencei tóhoz, vagy főz-süt egy finomságot.

Nos, mindegy, ha már itt vagyok, szeretnék nem az utolsó helyen végezni. Idén sem kértem egyetlen rokont, barátot, ismerőst sem, hogy rám szavazzon, de bízom a blogom látogatóiban.

SZAVAZZATOK A BLOGOMRA!

Köszönöm!

Minden szavazatnak örülök.

Maradok a Ti Hobbychef-etek.

HOBBYCHEF A LEGJOBB!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése