HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. augusztus 13., kedd

Golden Blog 2013 eddigi állása

Golden Blog 2013 eddigi állása



Eddig az látszik beigazolódni, amit már előre megmondtam. Nem lehet a körtét az almával összehasonlítani.

Nem hiszem, hogy a szervezők ezt nem látták előre. Nem véletlen, hogy nem akartam nevezni. Nem tudom, hogy a szervezők automatikusan mindenkit önhatalmúlag beneveztek, aki a korábbi versenyeken indult, vagy valamelyik bloglátogatóm követte el ezt a merényletet ellenem. De kifejezetten bosszant, hogy itt asszisztálok egy asztrológusnak, vagy életművésznek. Az asztropatika kifejetzeten irritál, s nem győzök csodálkozni, hogy a 21. században egy ilyen tartalmú blog  akármilyen mezőnyben az első lehet. It"s a shame! Szégyen! Nem csak a blogra, hanem a blog híveire is.

Nos, ma már a verseny 2/3-nál tartunk, s az eddigi eredmény itt látható:

Életmód
Az Asztropatika a százalékos adatok alapján magabiztosan vezet még a Kreatív mánia előtt is, a többiek pedig tisztes távolból követik őket – legalábbis egyelőre.


A mezőnyben egyetlenegy gasztroblog  - Ami a konyhámból kikerül - található.

Nos, erről a blogról eddig nem is hallottam. Hogy miként került egyedüliként ennek a roppant vegyes mezőnek a 7. helyére, az biztosan az ő titka marad. Biztos nagyon jól tudta mozgósítani a szavazóit.

Az azért elgondolkodtató, hogy az én blogomat kizárva, egyetlen egy komoly gasztroblog sem szerepel a listában.

Nem kellene visszaállítani a korábbi kategóriákat, ahol a Gasztroblog önálló kategória volt?  Vagy pedig elfelejteni a Goldenblog-ot?

Azért az is érdekes, hogy ma este egyetlen egy link sem működött. Semmit sem tudtam megnézni.  HVG, hogy is van ez???

4 megjegyzés:

  1. Ha Te nem neveztél, akkor csak az lehet, hogy valaki aki nagyon kedvel nevezett be. Ugyanis kétlem, hogy a Goldenblog tenne ilyet. Igen elgondolkodtató - én is megnéztem,- hogy az általam ismert gasztroblogosok közül három-négy van akik neveztek, de nincsenek a tíz között. Az én számomra már 2011. óta nincs jelentősége a Goldenblognak. Úgy látom, hogy nagyon sokan gondolkodnak így, és már nem neveznek. Ez a forma pedig végképp nem jó. Szóval az ilyen versengésnek semmi értelme.
    De egyébként miért nem írtál a Goldenblog-nak és töröltetted magadat ha nem Te neveztél és nem tetszik, hogy ott vagy ebben a vegyes mezőnyben?

    VálaszTörlés
  2. Megnéztem az Ami a konyhámból kikerül című blogot, és nekem nagyon tetszik. Gusztusos, szép és biztos, hogy finomak is az ételei, olyanok amit a magyarok többsége biztos, hogy kedvel. Az én ízlésemnek nagyon megfelel. Én sem hallottam még róla, de ezután nézni fogom. Nincs abban semmi titok, hogy a 7. helyen áll, szerintem az első helyen kéne állnia. Biztos, hogy nem kellett mozgósítania a szavazóit, mert a Facebookon tízezres rajongó tábora van a blogjának. Az Életmód kategóriában a gasztrósok között ő a legjobb, és remélem, hogy még előrébb kerül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az oldalt én is megnéztem. De nem hiszek a tündérmesékben. Hol volt az oldal eddig? Miért nem találkoztunk vele? Hogyan került most minden más gasztroblogot megelőzve a 7. helyre? Itt valami nagyon nem stimmel!!!

      Törlés
    2. Ha megnézted és olvastad, hogy hogyan kezdte, akkor nem értem, hogy hol van itt a tündérmese. Rengeteg gasztroblog van amit nem ismerünk, és én pl. már azt 15-20 blogot sem nézegetem rendszeresen ahová feliratkoztam annak idején. Ezt egyébként képtelenség is lenne, figyelemmel kísérni. De egyébként azt írta, hogy 4 gyerekes anyuka és gyerekkora óta süt-főz régi finom recepteket amiket a nagyijától, anyukájától, dédijétől tanult. Tavaly volt valami játék a Jól kifőztem oldalon, ahol háziasszonyokat kerestek és ő is feltöltött recepteket, és két hónapig havonta 20 receptet. A Knorr séfjei kiválasztották és mivel nagy sikere volt a Facebookon indított oldalt először, és ahogy írta ma már - pedig még csak az idén októberben lesz egy éves a blogja - több mint tízezres a rajongó tábora. Ez szerinted elképzelhetetlen? Nézzed meg a Facebookon, nincs itt semmi ami nem stimmel. A látogatói szeretik a fázisfotókat, és azt a fajta konyhát amilyenek az ő ételei. Indult a Goldenblog versenyen a Chili és Vanília is, aki egy menő-manó amióta gasztrobloggerből gasztroújságíró lett, és "minden lében kanál" de én soha nem szavaznék rá, mert nekem nem tetszenek az ételei, nem az én ízvilágom, de sorolhatnék másokat is.

      Törlés