HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. február 19., kedd

Új blog nyitása

Új blog nyitása

Új blogot akartam nyitni. Gondoltam, ez nem okoz gondot, hiszen eddig már 6 (hat) blogom is működik itt a blooger.com-nál. S ekkor jött a meglepetés. Bármilyen címet is írtam be, SŐT!, sokszor már az első betű után, ez volt a reakció:
Sajnáljuk, ez a blogcím nem érhető el.

Szóval legalább félórai próbálkozás után végül is feladtam. 

Másnak is vannak ilyen tapasztalatai, vagy csak engem "tisztel" meg a blog.com? 


5 megjegyzés:

  1. Ne szomorkodjál én is jártam már így az elmúlt évben akartam új blogot nyitni de elvette a kedvemet a sikertelen próbálkozásom!
    Valami gubanc lehet nálad mert már kétszer írtam le hosszabban is mint most és nem küldte el.

    VálaszTörlés
  2. Én sem tudtam blogot indítani.Többször eljutottam odáig, hogy kiválasztottam a fejlécet, majd amikor a tettek mezejére akartam lépni, kidobott és nem engedett vissza. Amikor ezt már 3 nap alatt vagy 5x eljátszotta, feladtam a próbálkozást és másik oldalt választottam.

    VálaszTörlés
  3. Hát valami gubanc biztos van a blog.com-nál, mert nekem olyan már megjelent, hogy a saját blog címemre az jött be, hogy ez a blog nem létezik vagy az, hogy sajnáljuk, de megszűnt, meg az, hogy ez a cím már foglalt, miközben az enyém.

    VálaszTörlés
  4. Velem előfordult már, de nem túl gyakran. Illetve, ahova nem tudtam belépni, ott többé nem próbálkoztam...

    VálaszTörlés
  5. Látom nem csak velem fordult ez elő. Ma újra próbálkoztam, eredménytelenül. Ez azért bosszantó!

    VálaszTörlés