HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. november 2., szerda

Figyelemfelhívás a Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist-be való regisztrálásra

Figyelemfelhívás a Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist-be való regisztrálásra

Kedves blogtársak!

 Ismételten szeretném a figyelmeteket egy korábbi bejegyzésemre felhívni, ahol a tudnivalókat is elolvashatjátok, hogy miként lehet az általam készített  Toplistába regisztrálni:

Paprika&Tomato Gastroblog Toplist 

A listához  eddig 17  blogtársunk csatlakozott, pedig ha többen lennénk, a lista nagy mértékben hozzájárulna blogjaink látogatottságának növeléséhez.

Újonnan is kérek mindenkit, hogy regisztrálja magát. Együtt erősebbek vagyunk! Egy népes toplistára már nemcsak a Google, de a látogatók is jobban odafigyelnek, s már csak kíváncsiságból is megnézik a benne szereplőket.

Megismétlem: A regisztráció természetesen ingyenes.

Fontos: Aki azért nem csatlakozott eddig, mert nincs bannerja, s nem tudja hogyan kell bannert csinálni, annak nagyon szívesen  segítek, s elkészítem (természetesen ingyen) a bannerjét, akár kívánság szerint is. 

A toplistához és regisztrációhoz klikkelj az alábbi button-ra!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!


3 megjegyzés:

  1. Én is szerettem volna felkerülni a listára, de nem boldogultam vele:( Megtennéd, hogy elkészíted nekem? Örülnék neki...
    Nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Még egyszer is megpróbáltam, de nem sikerült:(
    A Paprika&Tomato logót pedig már ki is tettem a blogomban.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Róza!
    Nézd meg most a toplistát. A hibákat kijavítottam, s csináltam neked egy új bannert, mert a tied nem működött.
    Remélem ez is megteszi.
    Már is előretörtél.

    VálaszTörlés