HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. november 20., vasárnap

Keith Floyd

Keith Floyd

Floyd egyike a kedvenc chefjeimnek. Nagyon kedveltem a főzős műsorait  A világ számos helyén, gyakran gyönyörű környezetben, a szabadban  főzte meg a helyi specialitásokat, s közben borozgatott. Imádta az életet, a jó italokat (aminek fogyasztását időnként túlzásba vitte.) 65 éves korában hunyt el, szívinfarktusban.(Fiatalabb volt mint én, 1943 december 28-án született.)


Mint étterem tulajdonos nem volt túl szerencsés, szinte valamennyi étterme, melyeket a világ különböző helyein nyitott meg, csődbe jutott. Mint üzletember megbukott, de mint szakács, életművész és TV-s személyiség zseniális volt, a BBC sztárséfje volt.


D SAK20040219016


Igazándiból nincs apropója, hogy ezt a bejegyzést írom november 20-án, hiszen mint már írtam, december 28-án született, s szeptember 14-én ment el, de mivel nagyon kedveltem, s sok szempontból rokon léleknek éreztem, s ma eszembe jutott, ezért ezzel a bejegyzéssel tisztelgek az emléke előtt.

Egy videó összeállítás a főző műsoraiból, időrendi sorrendiség nélkül:




















How to Make Marinated Wild Boar with Keith Floyd by 5minFood

KERALA - CUISINE avec KEITH FLOYD p.1 by froggygoestobollywood








1 megjegyzés:

  1. Imádtam Keith Floyd műsorát!!!!Örülök,hogy feltetted,legalább eszembe jutott!!!!Köszönöm!!!

    VálaszTörlés