HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. november 6., vasárnap

Vörösboros gombapörkölt

Vörösboros gombapörkölt

Hozzávalók :
  • 25 dkg csiperke gomba
  • 2 db csípős hegyes paprika
  • 1 db chili paprika
  • 1 db vörös hagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1 db újhagyma zöldjével
  • 2 db paradicsom
  • darabolt bacon szalonna
  • olíva olaj
  • Vegeta
  • őrölt fekete bors
  • őrölt piros paprika
  • vörösbor
Elkészítés:

A vörös hagymát és fokhagymát  apróra vágom, az újhagymát, paprikákat karikára vágom, a paradicsomot darabolom, a gombát szeletelem.
Egy serpenyőben kevés olajon a bacont megsütöm,  hozzáadom a hagymákat, majd a paprikákat, végül a gombát és a paradicsomot, fűszerezem. A végén locsolok rá egy kevés vörösbort.

Ez az étel önmagában -  persze körítéssel - is finom, de én most különböző ételekhez fogom felhasználni.



5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta! Szeretem nagyon a gombát. Most hétvégén én is húshoz tettem gombát és tejfölösen készítettem nagyon finom volt!Még nem tettem fel a blogra.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki, biztos finom is. Én is szeretem a gombát, sokféle receptem van mert nem csak a gombapörkölt, töltött gomba készíthető belőle, hanem vannak még változatok gombára. A férjem viszont nem szereti annyira, ezért ritkábban készítem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon fincsi!! Kíváncsian várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt pont szeretem, de jó régen is ettem már!

    VálaszTörlés
  5. He-he! Egy múltheti bejegyzésemben jól mondtam, hogy nálad minden ételbe kell bor!
    Egyszer talán megérjük, hogy külön főző bort is lehet kapni a boltokban, mint ahogy a tejszín is van főzésre külön.
    És a gombát mi is nagyon szeretjük.

    VálaszTörlés