HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. november 5., szombat

Mindmegette Receptár

Mindmegette Receptár

Tegnap meghozta a postás a beígért tiszteletpéldányt.

Amit nem értek, a 6. szám mellett, melyben a a Fehérboros fokhagyma-krémlevesem szerepel, megküldték a 4. számot is, melyben viszont többszöri átnézésre sem találtam tőlem származó receptet. Lehet, hogy ez volt a "fájdalomdíj"? (A lap ára: 89 Ft!)

Amit még nem értek: 2 díjat is nyertem a tavaszi receptversenyen (egyedüliként a nyertesek közül). Mégsem jelentették meg egyik receptet sem. A mai napig - pedig rákérdeztem - még azt sem tudom, hogy mely receptjeim voltak a nyerők. Tőlem csak egyetlen egy árva receptet jelent meg, de azt már jóval a verseny lezárása után küldtem be.  A kezdetektől fogva számos receptet (jóval 500 felett) küldtem, ezek közül több meg is jelent a Mindmegette receptek között (eddig 132 receptem olvasható az oldalon, ezzel a 8. helyen állok, pedig a többiek jóval korábban tagok már a lapnál), de a Recepttárban csak egyet  láttam viszont.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése