HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2015. október 31., szombat

Nosztalgiázás egy korábbi receptem kapcsán a Mindmegette facebook oldalán: Hideg tejszínes eperkrémleves

Nosztalgiázás egy korábbi receptem kapcsán a Mindmegette  facebook oldalán: Hideg tejszínes eperkrémleves


Bár ma szép napsütéses idő volt, de mégis csak ősz van. A fűtést időnként bekapcsolom, s  a kocsimra már felszereltettem a téli gumiabroncsokat. Elég drága mulatság volt, újakat kellett vennem.

Most, hogy böngésztem Mindmegette facebook-os oldalát, egy nyári finomságra bukkantam, az eperre. Igaz, epret most is lehet kapni, de aranyárban mérik. Az albumban az első recept az enyém:
Mindmegette.hu 5 új képet töltött fel Eperkrémleves című albumába.
Kihagyhatatlan az eperkrémleves, mi a főzés nélkülit kedveljük leginkább, de van likőrös, boros, pudingos recept is, azért ezeket is megkóstolnánk... smile hangulatjel

 Főzés nélkül készül, pikk-pakk Hobbychef receptje: http://www.mindmegette.hu/hideg-tejszines-eperkremleves.recept

 Nem található automatikus leírás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése