HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. április 1., hétfő

Húsvéthétfői ételeink

Húsvéthétfői ételeink

Ma is korán - délben - ebédeltünk, mert Andi utána ment vissza Grazba. Eredetileg holnap indult volna, de azt olvasta a neten, hogy este már havazik, s nem akart kellemetlenséget az úton. (Amikor ezt a bejegyzést írtam, már otthon volt. Az út végig száraz volt, de a hegyekben havazott.)

A menü:

Húsleves metélttésztával
Sült kacsacomb krumplival, lilakáposztával
Süti a Gresham cukrászdájából


A többit sajna nem tudtam megörökíteni. Sorry.

Én már a levessel jóllaktam, a főételhez már hozzá sem fogtam, a sütiről pedig lemondtam a lányok javára. A lányom megjegyezte, hogy aki nem eszik a főételből, az a sütit már meg sem érdemli. Az ő korában a 4-5 fogásos vacsorákkal is megbirkóztam, mégis sovány voltam. Ma már egy tál étel elég, mégis van rajtam néhány kiló felesleg.
 

1 megjegyzés:

  1. Nagyon finom ételek készültek Nálatok húsvét mindkét napján. És gazdag volt a nyusziajándék is. Jó, hogy a Lányotok ilyen gyakran haza tud jönni.

    VálaszTörlés