HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. március 31., vasárnap

Húsvétvasárnapi ételeink

Húsvétvasárnapi ételeink

A feleségem tegnap éjjel, s ma reggeltől a konyhában tüsténkedett, készültek a húsvéti finomságok.

A vasárnapi ebéd nagyon korán, 1/4 1-kor (ami tulajdonképpen 1/4 12 volt) lett tálalva. Bár én még egyáltalán nem voltam éhes, hiszen normál esetben 1 és 2 óra között szoktam enni (pedig már évek óta nem reggelizem), muszáj volt asztalhoz ülnöm, mivel a lányunk erősködött, hogy egyszer van Húsvét, amikor a család együtt ebédel. Bár tényleg nagyon finom volt, a második fogás már kifogott rajtam, a desszertet pedig végképp kihagytam.

A menü:

Fácán aprólékleves grizgómboccal
Sült csülök sült krumplival és zöldségekkel, lilakáposztával
Répatorta
Mákos és diósbeigli








Vörösbort ittam hozzá, majd brandys capucinot.

1 megjegyzés: